مهلت واریز وجه ایران‌خودرو تمدید شد؛ فرصت دوباره برای منتخبان سیزدهمین دوره فروش

به گزارش اقتصاد کشور، شرکت ایران‌خودرو اعلام کرد مهلت تکمیل وجه منتخبین سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات این شرکت به دلیل اختلال ایجادشده در شبکه بانکی کشور طی روزهای گذشته و همچنین درخواست متقاضیان، تمدید شده است.

بر اساس اطلاعیه ایران‌خودرو، مهلت واریز وجه قراردادها تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ تیرماه تمدید شده و این فرصت شامل افرادی می‌شود که در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی به عنوان منتخب شناخته شده و پیامک فراخوان دریافت کرده‌اند.

جزئیات تمدید مهلت ثبت‌نام و واریز وجه

ایران‌خودرو تأکید کرده است پس از پایان مهلت تعیین‌شده، عدم واریز وجه به منزله انصراف از خرید تلقی شده و ظرفیت‌های خالی مطابق ضوابط به متقاضیان ذخیره اختصاص خواهد یافت.

منتخبان این طرح می‌توانند برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وجه به سامانه فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

آمار متقاضیان سیزدهمین دوره فروش

در سیزدهمین دوره اولویت‌بندی محصولات ایران‌خودرو، در مجموع یک میلیون و ۷۱۸ هزار و ۴۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

از این تعداد، یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح عادی، ۱۹۹ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۱۸ هزار و ۳۶۱ نفر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده حضور داشته‌اند.

در این مرحله از عرضه، ۶۲ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان اختصاص یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازار خودرو و طرح‌های فروش، اقتصاد کشور را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین ها