وزیر نفت با تشکر همه معاونان، مدیران و کارکنان صنعت نفت بابت تلاش خستگی ناپذیر آنها در ۱۶ ماهه اخیر گفت: به لطف خداوند در ۱۶ ماه گذشته دستاوردهای خوبی...
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت گفت: در کشوری که به اذعان همه کارشناسان، با شدیدترین هجمههای رسانه ای و روانی روبهروست و مردم روزانه زیر بمباران اخبار بد هستند و...