الکترود گرافیتی

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: ایران به جمع ۸ تولیدکننده جهانی الکترود گرافیتی می‌پیوندد و از طریق این داخلی سازی، صرفه‌جویی سالانه ۵۴ میلیون یورویی صورت می گیرد. به گزارش...

پربازدیدترین ها