بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از سالن ویژه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» با همراهی جمعی از معاونین، روسا و مدیران وزارتخانه و سازمان‌های تابعه از غرفه‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بازدید کرد.
مرتضوی ضمن بازدید از غرفه‌های نمایشگاه در سالن ۲۷ و ۵، با مدیران‌عامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری و تولیدکنندگان حاضر در غرفه‌ها به گفت‌گو پرداخته و در جریان عملکرد و توانمندی‌های آنان قرار گرفت.
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی(ایران اکسپو) با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی و صنعتی و فرصت آشنایی و مذاکره تجار و بازرگانان خارجی با شرکت‌های صادراتی ایرانی، به مدت چهار روز با حضور ۱۲۰۰ مهمان خارجی از ۶۰ کشور و دوازده گروه کالایی از جمله محصولات دانش‌بنیان، فولاد، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع‌ دستی، خدمات فنی و مهندسی از ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10879

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: