تعطیلی دفاتر برخی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در تهران

اجرایی شدن دستور رئیس جمهور درکمتر از دو هفته؛

تعطیلی دفاتر برخی شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در تهران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تعطیلی دفاتر برخی شرکت های زیرمجموعه این صندوق در تهران خبر داد و گفت: طی روز های آینده روند تعطیلی دفاتر تهران برخی شرکت های مستقر در دیگر شهرها آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت اله ترکی با اشاره به دستور ریاست محترم جمهور در هفتم فروردین ماه در همایش مدیران سراسر کشور دستوری به وزیران درخصوص دفاتر تهران شرکت ها و موسسات گفت: از همان لحظه دستور لازم برای بررسی موضوع صادر شد و صندوق بازنشستگی کشوری در تاریخ ۸ ام فروردین یعنی یک روز پس از دستور رئیس جمهور محترم با تمامی شرکت ها مکاتبه کرد و اطلاعات لازم اخذ شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: یکی از واحدهای ستادی صندوق به صورت مستقیم مسئول پیگیری موضوع شد و پس از احصاء اطلاعات، تصمیم گیری لازم درخصوص دفاتر شرکت های در تهران انجام گرفت.

ترکی گفت: متاسفانه در ادوار گذشته برای برخی شرکت ها در تهران دفتر ایجاد شده که این موضوع بسیار جای سوال است.

او با طرح این سوال که اصلا شرکتی که در سایر شهرهای کشور است و تمامی امور در آن استانی که کارخانه در آن مستقر است انجام می شود، چرا باید در تهران دفتر داشته باشد، گفت: با سرعت عملی که همکاران ما در ستاد صندوق داشتند، از اولین سازمان هایی هستیم که دستور هفتم فروردین ماه رئیس جمهور را عملیاتی نمودند و به زودی گزارش دقیق آن به همراه جزئیات اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است رئیس جمهور در اجتماع مدیران سراسر کشور عنوان کرده بود: در گزینش افراد و انتخاب همکاران به صلاحیت‌های واقعی توجه شود و در استان ها بومی گزینی را رواج دهید. نیاز نیست در برخی استان‌ها مدیرانی از تهران انتخاب شوند و باید از همان مدیران استانی استفاده شود. برخی شرکت‌ها در تهران دفتر و کارمند دارند در صورتی که نیاز به این کار نیست و این موضوع هزینه‌های زیادی را برای آن شرکت‌ها رقم می‌زند. خواهش می‌کنم وزرا توجهی به دفاتر شرکت‌هایی که در تهران فعال هستند بکنند و میزان هزینه و بازدهی این شرکت‌ها را محاسبه کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10696

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: