تجربه «پاک‌نژاد» به کمک صنعت نفت می‌آید

تجربه «پاک‌نژاد» به کمک صنعت نفت می‌آید

به گزارش اقتصاد کشور ؛ ابراهیم منصورنژاد مدیر پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به تجربه ۲۷ساله محسن پاک‌نژاد در بخش‌های مختلف صنعت نفت بیان کرد: وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم از مزیت‌های مورد نیاز برای تصدی پست وزارت برخوردار است و با توجه به تجارب ارزنده پاک‌نژاد در بخش‌های مختلف صنعت نفت باید گفت دانش مورد نیاز برای حضور در رأس وزارت نفت را دارد.

وی افزود: از دیگر مزیت‌های پاک‌نژاد، حضور میدانی در مناطق عملیاتی مختلف و حتی حوادث بوده که بارزترین آن حضور شبانه‌روزی ۴۵روزه در حادثه فوران چاه رگ سفید است که از معدود مدیرانی بودند که پای کار آمد و تا پایان کار در آنجا حضور داشت.

مدیر پیشین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به پاکدستی و تعامل مناسب پاک‌نژاد با کارکنان و مدیران و… افزود: به‌عنوان یک جنوبی اعلام می‌کنم ایشان تعامل مناسب، سازنده و مستمری با چهره‌های نفتی جنوب دارد. این رویکرد ناشی از اعتقاد به این است که جنوب به‌عنوان قطب موتور محرکه نفت و گاز در کشور نیازمند توجه ویژه است.

منصورنژاد نگاه پاک‌نژاد در حوزه منابع انسانی را به‌روز و متمایل به ارزشمندی سرمایه انسانی دانست و گفت: موارد یادشده تجربه‌هایی است که در نتیجه همکاری بنده با ایشان حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌کنم آقای پاک‌نژاد رأی اعتماد را کسب می‌کند، بیان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توقع داریم که وکیل و امانتدار مردم باشند و قضاوت و رأیشان براساس نگاه کارشناسی باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=24132

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: