پالایشگاه گاز ایلام بیش از ۹۰ قلم کالا از دانش‌بنیان‌ها خرید

پالایشگاه گاز ایلام بیش از ۹۰ قلم کالا از دانش‌بنیان‌ها خرید

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا، منوچهر کرمیان رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه بیش از ۷۲ درصد کالاهای خریداری این پالایشگاه از شرکت‌های داخلی بوده است، گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۸ تقاضا از سوی واحدهای متقاضی به این واحد ارجاع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی مزایده اقلام ضایعاتی، مازاد و مستعمل به تعداد ۴ مورد به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد : ورود ۴۳۸ قلم کالا در قالب ۱۳۹ سند رسید کالا و خروج یک هزار و ۱۷ قلم کالا در قالب ۵۵۳ سند خروج کالا از اقدام‌های این واحد در طول ۶ ماه نخست امسال بوده است.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام  از شناسایی بیش از ۵۵ شرکت تولیدکننده توانمند داخلی از سوی این واحد صنعتی خبر داد و یادآور شد: حمایت و همراهی با شرکت‌های دانش‌بنیان سبب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی و نبود وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.

کرمیان با بیان اینکه این شرکت تلاش می‌کند همسو با تحقق شعار سال و دور زدن تحریم‌های ظالمانه غرب، خرید از شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان را در اولویت کاری خود قرار دهد، گفت: تأمین به‌موقع و باکیفیت کالا و تجهیزات سبب استمرار تولید گاز برای خدمت‌رسانی به مردم شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14910

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: