یک قطعه‌ موثر در دستگاه کنترل فشار شرکت لوله سازی اهواز بومی سازی شد

با مشارکت یک شرکت دانش بنیان؛

یک قطعه‌ موثر در دستگاه کنترل فشار شرکت لوله سازی اهواز بومی سازی شد

طراحی و ساخت شیرِ بی‌بار کننده‌ی فشار دستگاه هایدروتست در کارخانه‌ی چهار با مشارکتِ شرکتِ دانش بنیان انجام و بومی سازی شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، «عادل مرادی»، مدیر تعمیرات و نگهداری شرکت لوله سازی اهواز، در این باره گفت: سیستم فشار ساز دستگاه هایدروتست کارخانه ۴، ساخت شرکت هاهینکو آلمان بوده که در سال ۱۳۸۴ نصب و راه اندازی شد و اکثر قطعات، بویژه آنلودینگ ولوها، طراحی و ساخت خاص این شرکت است که به راحتی قابل تامین نبوده و تنها از این شرکت تهیه شود. لذا عدم تامین کالا طی این سالها باعث مشکلاتی در تولید شده بود.

مرادی افزود: توقفات متعدد و مشکلات بوجود آمده در حین تولید، بخش فنی را بر آن داشت تا برای رفع مشکل انلودینگ و جلوگیری از خروج ارز از کشور و بومی‌سازی این تجهیز نسبت به پیگیری، منبع یابی و تبادل اطلاعات با سازندگان داخلی اقدام کرده که در این راستا با شرکت دانش بنیان “سامان صنعت ناطق” در استان اصفهان موضوع ساخت انلودینگ مطرح و نمونه اولیه ساخته و در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در هایدروتست کارخانه ۴ نصب و مورد تایید بخش فنی قرار گرفت.

مدیر تعمیرات و نگهداری همچنین یاداور شد: لازم بذکر است قبل از این نیز، با شرکت دانش بنیان، درخصوص ساخت پروپرشنال‌های تکر همکاری داشته و موفق به بومی سازی این کالا که ساخت شرکت رکسرود المان بوده شده است و بیش از ۲ سال ولو مذکور درحال استفاده است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10727

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: