اجرای عملیات پروازهای اربعین با نرخ مصوب آغاز شد

با ابلاغیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها:

اجرای عملیات پروازهای اربعین با نرخ مصوب آغاز شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی از صدور مجوز پروازهای اربعین با نرخ مصوب طی امروز و فردا خبر داد و گفت: ایرلاین‌ها موظف هستند ۲۴ ساعت بعد از صدور مجوز پرواز نسبت به فروش بلیت به عموم مردم اقدام کنند.

«جعفر یازرلو» امروز یکشنبه از ابلاغیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها برای آغاز فرآیند صدور و فروش پروازهای اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بر اساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی فرآیند صدور مجوز پروازهای اربعین شروع شده است.

وی گفت: امسال نرخ مصوب پروازهای اربعین برای بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور تعیین شده و همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند تا ۲۴ ساعت بعد از مجوز پرواز نسبت به فروش بلیت با نرخ مصوب به عموم اقدام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: امروز و فردا درخواست مجوز ایرلاین‌ها به سازمان هواپیمایی ارسال می‌شود و بلافاصله بعد از تایید مجوز با شرایط فروش اعلام شده، بلیت‌ها عرضه خواهد سد.

وی توضیح داد: قیمت‌ها در ابلاغیه سازمان هواپیمایی به ایرلاین‌ها از تهران سیستان و بلوچستان خراسان هرمزگان کرمان و استان فارس اعلام شده و اجازه افزایش قیمت وجود ندارد.

یازرلو گفت: بهای کل بلیت یک طرفه از کرمان، فارس، خراسان هرمزگان، سیستان و بلوچستان به بغداد و نجف اشرف حداکثر ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به صورت یک طرفه و از تهران همان ۴ میلیون تومان در یک مسیر است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد: فروش اجباری به صورت بلیت یک طرفه یا دو طرفه با نرخ مصوب به مسافر نیز ممنوع است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11568

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: