امروز، (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) آخرین مهلت ثبت‌ ۵ اولویت خودرویی متقاضیان در سامانه یکپارچه

امروز، (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) آخرین مهلت ثبت‌ ۵ اولویت خودرویی متقاضیان در سامانه یکپارچه

گام دوم مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که از چهارشنبه هفته گذشته (سوم خرداد ماه) برای ثبت درخواست پنج اولویت خودرویی متقاضیان واجد شرایط آغاز شده بود، امروز (چهارشنبه) به اتمام می‌رسد.

 امروز (چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه) مهلت ثبت درخواست پنج اولویت متقاضیان واجد شرایط که موعد مقرر (۲۰ الی ۲۹ اردیبهشت ماه) برای تعریف حساب وکالتی و واریز و بلوکه کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومانی اقدام کرده بودند و بانک‌ها نیز اسامی آن‌ها را به سامانه یکپارچه تخصیص خودروها ارسال کرده بودند، به اتمام می‌رسد.

این مهلت از چهارشنبه هفته گذشته (سوم خرداد ماه) رسماً آغاز شد، اما حدود یک روز و نیم دچار اختلال بود و از بعد از روز پنجشنبه فعال شد و متقاضیان توانستند برای ورود و ثبت درخواست خودرویی خود اقدام کنند و همانطور که اشاره شد، امروز این مهلت به پایان می‌رسد.

این طرح در سه قالب طرح ویژه متقاضیان عادی، طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اجرایی شده و ۲۳ محصول از چهار شرکت سایپا، مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و فرداموتورز با قیمت کارخانه‌ای (مصوب شورای رقابت) عرضه شده است.

چنانچه این مهلت تمدید نشود (تا این لحظه خبری از تمدید این مهلت نیست)، فرایند پایش‌ها آغاز می‌شود و ثبت‌نام‌کنندگان در لیست نوبت‌دهی یا حق تقدم خرید قرار خواهند گرفت و پس از آن قرعه‌کشی نوبت‌دهی انجام می‌شود.

طبق آنچه که در ابتدا گفته شده بود، چهارشنبه هفته آینده (۱۷ خرداد ماه)، اولویت‌بندی با نظارت دستگاه‌های نظارتی ذی‌ربط انجام خواهد شد.

در رابطه با امکان برداشت پول‌های بلوکه شده مشتریان، در مرحله اول فروش یکپارچه اینگونه بود که افراد پس از اعلام لیست نوبت‌دهی می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان خود را برداشت کنند؛ بر همین اساس نیز روز گذشته، خبری در فضای مجازی منتشر شد که مشتریان می‌توانند از ۲۴ خرداد ماه (که زمان اعلامی لیست اولیت‌بندی و نوبت تحویل مشتریان است) وجه مسدود شده خود را برداشت کنند؛ این موضوع هنوز تایید نهایی نشده، اما به احتمال بسیار درست است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11037

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: