بازدید وزیر کشور از تأسیسات نفت فلات قاره در میدان مشترک فروزان

بازدید وزیر کشور از تأسیسات نفت فلات قاره در میدان مشترک فروزان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، احمد وحیدی، وزیر کشور با همراهی استاندار بوشهر، معاون عمرانی وزارت کشور، فرمانده سپاه امام صادق (ع)، فرماندار بوشهر، مدیر منطقه عملیاتی خارگ و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده به منظور بازدید از تأسیسات دریایی میدان مشترک فروزان و دیدار با کارکنان عازم این سکوی نفتی شدند.

وزیر کشور و هیئت همراه پس از ورود به سکوی فروزان از بخش‌های مختلف آن بازدید و ضمن حضور در اتاق کنترل طی دیداری صمیمی با کارکنان پرتلاش این سکو از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

در این بازدید علیرضا متعالی، مدیر منطقه عملیاتی خارک، کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران را سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور دانست و گفت: در شرایط سخت تحریم کارکنان شرکت ملی نفت ایران با انگیزه و روحیه جهادی در مسیر توسعه صنعت نفت دریایی کشور و استخراج و بهره‌برداری از نفت و گاز دریایی با اولویت میدان‌های نفتی مشترک گام برمی‌دارند.

مدیر منطقه عملیاتی خارگ در تشریح مشکلات و دغدغه‌های کارکنان گفت: با وجود سختی کار، وضع بد اقلیمی و مخاطرات کار در سکوها و مجتمع‌های دریایی و تأسیسات نفتی جزیره در کنار شرایط طاقت‌فرسای کار اقماری و خطرات بالقوه این صنعت، چند سالی است محدودیت‌های پرداخت سقف حقوق، مالیات‌های سنگین و سقف پاداش پایان خدمت عرصه را بر همکاران سخت کرده است.

وزیر کشور پس از گفت‌وگو با کارکنان مجتمع فروزان، در سخنانی از همه کارکنان نفتی شاغل در سکوها و جزایر جنوب کشور تشکر کرد و به آنان خداقوت گفت.

در پایان وزیر کشور در جریان اقدام‌ها و پروژه‌های در حال اجرا برای افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان قرار گرفت.

میدان نفتی فروزان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری از جزیره خارک قرار دارد و با میدان نفتی مرجان عربستان مشترک است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13348

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: