بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد:

بهره‌برداری از ۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان شهریور

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهره‌برداری ۵۰ هزار واحد نهضت ملی توسط آن بنیاد تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: تعداد واحدهای تحویل متقاضیان شده توسط بنیاد مسکن در دولت سیزدهم با احتساب این واحدهای جدید به ۱۹۷ هزار واحد می‌رسد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «اکبر نیکزاد» افزود: نزدیک‌به ۲۰ هزار واحد از واحدهای نهضت ملی که توسط بنیاد مسکن در شهرها و روستاها در حال ساخت است، بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که مالکان این واحدها منتظر پرداخت متمم وام مسکن شهری هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه وام‌های مسکن در شهرها به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است، با پرداخت مابه التفاوت وام تلاش می‌کنیم تا حداکثر در سه ماه آینده ۲۰ هزار واحد با پیشرفت بالای فیزیکی تمام شده و تحویل مردم شود.

نیکزاد تصریح‌کرد: در تلاش هستیم تا با پرداخت متمم تسهیلات تا پایان شهریور و پیش از بازگشایی مدارس ۵۰ هزار واحد تکمیل و تحویل مردم شود.

وی یادآور شد: با تکمیل و تحویل ۵۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن تعداد واحدهای احداث، تکمیل و تحویل شده توسط بنیاد مسکن به ۱۹۷ هزار واحد خواهد رسید.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان‌کرد: استانداران پیگیر پرداخت وام هستند و در این‌باره با بانک‌ها جلساتی تشکیل شده است تا روند تخصیص تسهیلات به مالکان واحدهایی که پیشرفت ساخت واحدهایشان مناسب است تسریع شود.

بر اساس اعلام رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، هم اکنون ۴۵۵ هزار واحد نهضت ملی در شهرها و روستاها توسط این بنیاد اجرایی شد که از این میزان، ۱۴۷ هزار واحد به متقاضیان تحویل شده و ۳۰۸ هزار واحد نیز در سراسر کشور با پیشرفت‌های متفاوت در دست اجرا قرار دارد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11467

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: