عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد تاراز شهرکرد اجرا شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد تاراز شهرکرد اجرا شد

عملیات اجرایی طرح توسعه فولاد تاراز شهرکرد روز چهارشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، «سیدصولت مرتضوی» در این آیین اظهار کرد: برای تحقق شعار سال باید تا می‌توان از بخش تولید حمایت کرده و با سیاست‌های تشویقی روند سرمایه‌گذاری را سرعت دهیم.

وی با بیان این‌که هدف دولت تحقق رشد هشت درصدی در سال‌جاری است، افزود: این مهم با دستان پرتوان تولیدکنندگان و کارگران محقق می‌شود.
مرتضوی تصریح کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال مهار تورّم و رشد تولید نامگذاری شده است، طرح توسعه فولاد تاراز از طرح‌هایی است که این مجموعه را به ظرفیت اسمی و حتی بیشتر از آن می‌رساند.
طرح توسعه فولاد تاراز در قالب واحد اسیدشویی، ۵۰۰ هزار تُن ورق گرم را اسیدشویی و تبدیل به نورد سرد و وارد خط گالوانیزه می‌کند.
برای اجرای این طرح پنج میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است و با بهره‌برداری از آن ۲۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مجموعه فولاد تاراز با کارگران این مجموعه دیدار و با اهدای گل سال نو را به آنان تبریک گفت.
بازدید از طرح الحاقی بیمارستان هاجر، عیادت از بیماران، دیدار با کادر بهداشت و درمان و بازدید از مجتمع ورزشی کارگران شهرکرد از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر مرتضوی به استان چهارمحال و بختیاری است.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10594

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: