مدیران و کارمندان در «تراز مکتب حاج قاسم» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شدند

مدیران و کارمندان در «تراز مکتب حاج قاسم» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شدند

در دومین همایش کارمند مکتب «تراز مکتب حاج قاسم» با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ از مدیران و کارمندان تراز مکتب حاج قاسم در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شد.
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همایش تقدیر از مدیران و کارکنان «تراز مکتب حاج قاسم» از برخی مدیران ارشد، میانی و کارمندان بسیجی وزارتخانه‌ها با اهدای لوح قدردانی شد.

 در این همایش با توجه به ارزیابی‌ها و مطابق با شاخص‌های تعریف شده برای انتخاب مدیران در تراز مکتب حاج قاسم از نفرات برتر، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار به عنوان مدیر ارشد، «احمد غریوی » مدیرکل روابط کار و جبران خدمت و فرمانده مرکز مقاومت بسیج به عنوان مدیر میانی تقدیر شد.
همچنین از «صدیقه غلامی»، «محبوبه بقایی»، «سیده شهربانو هاشمی»، «محمد علیزاده» و خانواده شهید بسیجی مدافع امنیت «سلمان امیراحمدی» به عنوان کارمندان در تراز مکتب حاج قاسم تقدیر شد.
این همایش به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه تهران بزرگ و با مشارکت مراکز مقاومت بسیج وزارتخانه ها برگزار شد.
لازم به ذکر است در این مراسم «سیدجواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، کارمندان بسیجی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی تهران در وزارت کشور حضور یافتند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10005

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: