اجرای فاز دوم تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر با کمیته امداد امام خمینی (ره)

اجرای فاز دوم تفاهم نامه شرکت توسعه صنایع بهشهر با کمیته امداد امام خمینی (ره)

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، با هدف تداوم حمایت از اقشار کم درآمد جامعه گروه توسعه صنایع بهشهر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، فاز دوم تفاهم نامه همکاری خود را اجرایی کردند. در این مرحله گروه بهشهر متعهد شده است که محصولات بهداشتی شرکتهای تابعه خود را شامل پاکسان، گلتاش و ساینا با قیمت درب کارخانه و تخفیف های ویژه به کمیته امداد ارائه دهد تا در اختیار مددجویان تحت پوشش این نهاد قرار گیرد.

حقی مدیر عامل شرکت مدیریت صنعت شوینده با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اجرای این تفاهم نامه گفت: در مرحله اول این برنامه تأمین نیاز شوینده و بهداشتی ۸۳ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت. در فاز دوم این تفاهم نامه با اتکا به ظرفیتهای تولیدی شرکتهای تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این محصولات با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره)قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا دومین محموله از محصولات بهداشتی شامل مواد شوینده بزودی ارسال خواهد شد.

اولین محموله محصولات شوینده شرکت توسعه صنایع بهشهر، همزمان با عید سعید فطر شامل ۴ هزار سبد محصولاتی به کمیته امداد خمینی (ره) ارسال شد.

تفاهم نامه تاریخی کمیته امداد امام خمینی (ره) و شرکت توسعه صنایع بهشهر بین مرادی مدیرعامل وبشهر و بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به امضا رسید که هدف از آن، ترویج، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ جهادی و خدمت، افزایش رضایتمندی خانواده‌های تحت‌ حمایت و نیازمند با تکریم و ارایه خدمات مطلوب‌تر، بهبود وضعیت معیشتی و بهداشتی خانواده‌های تحت‌ حمایت کمیته امداد(ره) وکاهش آلام فقر بوده که منجر به افزایش تولید، ایجاد اشتغال بیشتر در شرکت های زیر مجموعه وبشهر هم خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=21813

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: