نشست هم‌اندیشی معاونان توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی برگزار شد

نشست هم‌اندیشی معاونان توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی برگزار شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شنبه ۲۹ مهرماه نشست مشترکی میان مدیران ارشد و نمایندگان سازمان اداری و استخدامی کشور در شورای راهبری تحول اداری و معاونان توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی به میزبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

هشتم مهرماه امسال در شورای عالی اداری به پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی کشور، الگوی عمومی تحول نظام اداری به تصویب رسید.

الگوی عمومی تحول نظام اداری به منظور ایجاد تحول در ارائه خدمت، ارتقاء و حفظ کرامت مردم و نیل به نظام اداری و مدیریتی عادلانه، بهره‌ور و مردم‌پایه، هوشمند، شفاف و عاری از فساد در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و اجرای مواد قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب رسید.

در این نشست که با حضور عیسی زارع‌پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، میثم لطیفی؛ معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونان توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی، معاونان سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان سازمان مذکور در شورای راهبری تحول اداری دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن معرفی نمایندگان این شورا، نقش شورای راهبری در تحول اداری تشریح شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14042

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: