افت ۵۰۰ میلیون تومانی قیمت آپارتمان در پردیس/ پیش‌بینی تداوم کاهش قیمت‌ها

افت ۵۰۰ میلیون تومانی قیمت آپارتمان در پردیس/ پیش‌بینی تداوم کاهش قیمت‌ها

قیمت مسکن در یک ماه گذشته روند نزولی داشته که این کاهش در مناطق شمالی شهر تهران بیشتر از سایر مناطق بوده است، اما بررسی‌ها از قیمت آپارتمان در منطقه پردیس تهران حکایت از ریزش ۵۰۰ میلیون تومانی دارد.

بازدید میدانی از تعدادی از بنگاه‌های معاملات املاک در منطقه پردیس نشان دهنده افت شدید قیمت مسکن در این منطقه است، به طوری که به گفته مشاوران املاک مجاز فعال در پردیس طی یک ماه گذشته به طور متوسط قیمت آپارتمان در این منطقه حداقل ۵۰۰ میلیون تومان افت داشته است.

به عنوان مثال یک واحد آپارتمان با تمام امکانات به مساحت ۱۰۵ متر مربع در فاز هشت پردیس که تا پیش از این حدود سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شد، امروز قیمت این ملک به رقمی کمتر از سه میلیارد تومان کاهش یافته است.

همچنین اگر در اواخر سال گذشته، ارزش واحدی برای پیش فروش و روی خاک حدود ۲ میلیارد تومان بود، این روزها با رقمی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توان آن را خریداری کرد.

به گفته این مشاوران املاک در برخی از واحدهای مسکن مهر تا رقم حدود یک میلیارد تومان نیز شاهد کاهش مشاهده می‌شود.

این در حالی است که به گفته مشاوران املاک فعال در منطقه پردیس، امروز عرضه بیشتر از تقاضا است و پیش‌بینی‌ها بر این است که روند افت قیمت مسکن در پردیس ادامه‌دار باشد.

بازدید میدانی خبرنگار ایرنا از منطقه پردیس و بررسی وضعیت قیمت ملک در این منطقه نشانگر این مساله است که بیشترین افت ریزش قیمت در این منطقه مربوط به فازهای ۱۱، ۵، ۸ و ۹ پردیس بوده است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11128

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: