اختصاص ۲۲هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان

اختصاص ۲۲هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ برخی بازنشستگان دولتی به ویژه معلمان بازنشسته برای دریافت پاداش پایان خدمت بیش از یک سال در نوبت قرار داشتند و نسبت به این مساله گلایه می‌کردند.

دولت بارها اعلام کرده است،‌ با وجود تنگنای مالی و کاهش درآمد نفت، اجازه انتشار پول پرقدرت بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات گروه‌های مختلف مانند بازنشستگان،‌ بانکها، پیمانکاران و بانک مرکزی را نمی‌دهد. تامین اعتبار از طریق انتشار اوراق مالی اسلامی و روشهای غیر تورمی صورت می‌گیرد.

امروز داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : ۶۵ درصد از مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران تامین اعتبار شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: رفع مسائل و دغدغه‌های بازنشستگان عزیز که از موارد احترام‌ترین بخش‌های جامعه هستند، یکی از اولویت‌های اصلی دولت مردمی محسوب شده و در همین راستا مطالبات پاداش پایان خدمت ۹۵ هزار نفر بازنشسته دستگاه‌های اجرایی ملی، استانی و ایثارگران بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومان بود که از این مبلغ تا کنون ۲۲ هزار میلیارد تومان معادل ۶۵ درصد کل مطالبات ابلاغ و تخصیص داده شد.

منظور با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته، افزود: مبلغ ۱۲ هزار میلیارد تومان باقیمانده مطالبات بازنشستگان نیز به زودی تامین اعتبار می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17772

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: