بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت صنایع بسته بندی ایران

بازدید مدیران ارشد بانک ملی از شرکت صنایع بسته بندی ایران

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع بسته بندی ایران ، این شرکت میزبان رفیعا مشاور عالی مدیر عامل بانک ملی و نصرتی رئیس اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی بود.

رضا رفیعا به همراه بیژن نصرتی با حضور در شرکت صنایع بسته بندی ایران از بخش های مختلف خطوط تولیدی انواع قوطی های چاپ و رنگ بازدید به عمل آوردند.

این بازدید با همراهی حمید مظفری ، سرپرست معاونت امور شرکت ها و مجامع توسعه صنایع بهشهر و مدیران شرکت های مدیریت صنعت قند حاتمی ، زرین ذرت شاهرود چگینی ، یاران توسعه بهشهر خلیلی نیا ، گلتاش فیض پور و آلی شیمی قم  مددیان در شرکت صنایع بسته بندی ایران انجام شد و گزارشی از آخرین وضعیت شرکت های زیر گروه هلدینگ توسعه صنایع بهشهر به مدیران بانک ملی ارائه شد

رفیعا ضمن ابراز رضایت از روند فعالیت شرکت صنایع بسته بندی ایران و تحولات صورت گرفته در این مجموعه حمایت از بنگاه های تولیدی به ویژه شرکت های بزرگ و با سابقه را وظیفه همگانی دانست و بر هم افزایی و تعامل بیشتر به منظور تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت صنایع بسته بندی ایران تاکید نمود.

نصرتی نیز با اشاره به روند صعودی عملکرد شرکت صنایع بسته بندی ایران، بر ادامه این روند و پیشرفت، رشد و تولید تاکید نمود و از همراهی اداره سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک ملی در این مسیر قول مساعد داد که از این به بعد بانک ملی ایران در راستای هم افزایی و رفع مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش شرکتهای تولیدی با هر گونه تعاملی در سال رشد تولید و رفع موانع تولید استقبال می کند و در این راستا با مسئولین مرتبط در بخش های ستادی بانکهای عامل هماهنگی های لازم جهت حمایت از حد اعتباری و تخصیص L . C های داخلی و اعطای تسهیلات بانکی جهت خرید مواد اولیه کارخانه های تولیدی هلدینگ بهشهر صورت گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15056

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: