بازسازی و تعمیر ۴۲ دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان

بازسازی و تعمیر ۴۲ دستگاه مبدل حرارتی در پالایشگاه لاوان

معاون اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت لاوان از ساخت، بازسازی و تعمیر ۴۲ دستگاه مبدل حرارتی در نیمه نخست ۱۴۰۲ در کارگاه مرکزی اداره نگهداری و تعمیرات این شرکت خبر داد.

به گزارش اقتصاد کشور  به نقل از شرکت پالایش نفت لاوان، ادریس غنودی این اقدام را همسو با پیش‌بینی و آماده‌سازی مبدل‌های حرارتی واحدهای پالایشی دانست و گفت: برای استفاده در تعمیرات اساسی پیش‌رو این فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساخت و احیای تیوب شیت و بافل برای استفاده در ۳۴ مبدل حرارتی و کولرهای آبی، تصریح کرد: ساخت و نوسازی هدر باکس‌های ۵ دستگاه فن‌های هوایی و ساخت نازل و فلنج پوسته سه مجموعه مبدل‌های حرارتی از مشروح فعالیت‌های انجام شده به‌شمار می‌رود.

معاون اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت لاوان با بیان اینکه این اقدام‌ها صرفه‌جویی ارزی معادل ۳۰۰.۰۰۰ یورو در بر داشته است، یادآور شد:  تحقق این مهم در سایه همکاری تنگاتنگ مدیریت بازرگانی، اداره بازرسی فنی، تعمیرات نوسازی و کارگاه تراشکاری انجام شده است.

غنودی تأمین قطعات از  سازندگان داخلی، کاهش زمان خرید و نظارت دقیق در تولید قطعات مبدل‌ها حین ساخت را از ویژگی‌های بارز این اقدام‌ها برشمرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12739

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: