برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی روشنایی معابر شهری ۶ استان

برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی روشنایی معابر شهری ۶ استان

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق به طور هم‌زمان، صبح امروز با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، آغاز شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران  با حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

همچنین، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی نیز با حضور نزدیک به ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق در چهار سالن نمایشگاهی با حدود ۱۱۳ غرفه نمایشگاهی ‌به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است.

در این نمایشگاه مقرر شده تا قراردادهای سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی روشنایی معابر شهری در شهر تهران و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، گیلان و چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر نیرو در نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر به امضا برسد و عملیات اجرایی پروژه‌های بهینه‌سازی روشنایی معابر در استان‌های یاد شده آغاز می‌شود.

همچنین، نشست تخصصی انواع مدل‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و چالش‌ها با هدف معرفی انواع مدل‌های موجود سرمایه‌گذاری و ارائه ظرفیت‌های قانونی توسعه تجدیدپذیر در کشور به ویژه در دولت سیزدهم، با همکاری دفتر سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات ساتبا، در نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=18221

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: