برگزاری مانور شهری پایگاه بسیج شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک

برگزاری مانور شهری پایگاه بسیج شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا به نقل از روابط عمومی بهپاک، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بسیجیان پایگاه شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک، جهت بزرگداشت این هفته مانور شهری و اردو فرهنگی ورزشی برگزار کردند.

 در این مانور بسیجیان و کارگران صنعتی بهپاک، رژه ای را از مقابل کارخانه این شرکت تا میدان قدس شهرستان برگزار و بعد از آن نماز جماعت را در اردوگاه شهید هاشمی نژاد عباس آباد اقامه نمودند.

اردو فرهنگی ورزشی پایگاه شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک با سخنرانی سرهنگ مجیدی، معاون هماهنگی سپاه کربلا مازندران آغاز شد و در ادامه با تقدیر از رزمندگان حاضر و برگزاری مسابقات ورزشی دارت، دو و میدانی و طناب کشی ادامه یافت.

قدرت رجبی عضو هیات مدیره و معاون اداری و منابع انسانی شرکت صنعتی بهپاک و از بانیان برگزاری این مراسم، در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف مهم بسیج حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی مردمی در همه دستگاه ها از جمله بخش های اقتصادی و تولیدی کشور از اهمیت بیشتری برخوردار است. وی با بیان اینکه بسیج و بسیجی بودن یک افتخار است، بیان کرد؛ ما باید از این امانت که یادگار امام راحل(ره) و ثمره خون پاک شهیدان است به خوبی پاسداری کنیم.

وی افزود: در شرکت صنعتی بهپاک ، آحاد همکاران با تفکر و روحیه جهادی و بسیجی در بخش های سازمان شامل مدیران محترم و کارگران عزیز در در سنگر مقدس تولید تلاش می کنند. و با همت پایگاه بسیج مجموعه، همه ساله در هفته دفاع مقدس و با حضور جمعی از نیروهای بسیجی شرکت صنعتی بهپاک مانور گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 این مانور جدای از آمادگی نیروهای بسیجی ، از جنبه مسائل انگیزشی نیز منجر به ارتباط صمیمانه بین کارکنان بخش های مختلف شرکت با یکدیگر و خصوصا با حلقه مدیران ارشد می شود که اثرات بسیار مثبتی در بهبود روحیه کار جمعی در سنگر تولید و وفاق و همدلی برای تحقق اهداف تعیین شده ، در پی خواهد داشت.

 وی در ادامه افزود، پایگاه بسیج شهید فکوری شرکت صنعتی بهپاک بعنوان یک پایگاه پیشرو در سطح شهرستان بهشهر و استان مازندران، با نگاه و رویکرد تولید محور ، ماموریت های محوله را هم در سنگر تولید و هم در سنگر دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی با اراده مصمم و روحیه جهادی به شایستگی انجام میدهد.

 گفتنی است به نمایندگی از سوی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از ابراهیم ابراهیمی، اسماعیل قاجار، پرویز غلامی، سعید قلم بر و عباس فخاریان تقدیر بعمل آمد و لوح سپاس با امضای امام جمعه محترم، فرمانده محترم سپاه و فرماندار محترم شهرستان بهشهر همراه با هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13106

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: