جلسه هم اندیشی مدیران و رؤسای حسابرسی داخلی شرکت های تابعه توسعه صنایع بهشهر

جلسه هم اندیشی مدیران و رؤسای حسابرسی داخلی شرکت های تابعه توسعه صنایع بهشهر

جلسه هم اندیشی مدیران و رؤسای حسابرسی داخلی شرکت های تابعه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، در این جلسه که برای اولین بار طی سالهای گذشته برگزار شد. مدیران و رؤسای حسابرسی داخلی  شرکت های تابعه توسعه صنایع بهشهر حضور داشتند؛ اسکندری مدیر حسابرسی داخلی توسعه صنایع بهشهر با تشریح تفاوت حسابرسی داخلی  و حسابرسی مستقل گفت: حسابرسی داخلی بر خلاف حسابرسی مستقل وظیفه اطمینان بخشی به مدیران را برعهده داشته و ضمن بهبود و ارتقاء عملکرد مجموعه ها، باید  بتواند مشاوره و راهکارهای لازم در حوزه های مالی ، مالیاتی ، بیمه و…. را بدهد.

وی بر ضرورت تعامل مدیران حسابرسی داخلی شرکت های زیر مجموعه توسعه صنایع بهشهر با واحدهای مختلف این مجموعه تاکید کرد.

اسکندری در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تشریح و تبیین فعالیت های کمیته حسابرسی شرکت ها ،این کمیته را داری نقش مهمی و تاثیرگذار در مجموعه ها دانست و بیان کرد: کمیته حسابرسی بازویی مهم برای پیگیری و پیشبرد اهداف حسابرسی داخلی بوده و ضمن لزوم ارتباط موثر با هیات مدیره شرکت ها باید بتواند در جهت پشبرد اهداف مجموعه گام بر دارد.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران و روسای حسابرسی داخلی شرکت های زیرمجموعه توسعه صنایع بهشهر به بیان  خلاصه ای از عملکرد و فعالیت های انجام شده پرداخته و مسائل و مشکلات آنها به طور تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11848

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: