سال مالی آینده برای وبشهر، سال بهره گیری از فرصت هابرای توسعه مزیت های رقابتی خواهد بود

سرپرست معاونت امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر مطرح کرد:

سال مالی آینده برای وبشهر، سال بهره گیری از فرصت هابرای توسعه مزیت های رقابتی خواهد بود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، مرتضی فرهادی سرپرست معاونت امور برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگوی اختصاصی به تشریح دورنما و چشم اندازهای این شرکت پرداخت و گفت: با توجه به تحولات موجود در دنیای تولید، با تغییرات استراتژیک به دنبال تعیین اهداف جدید و افزایش تمرکز بر روی نوآوری و کیفیت خواهیم بود تا بتوانیم با چالش‌های پیش رو به بهترین شکل ممکن مواجهه و به اهداف موردنظر برسیم.

وی با بیان اینکه باید در مواجهه با مشکلات و چالش های پیشروی صنعت و شرکت ها آماده تر باشیم ادامه داد: نیازمند آمادگی استراتژیک هستیم و وبشهر امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به فرایند استراتژیک دارد. آمادگی استراتژیک یک فرایند فکری سازمان یافته برای شناسایی تهدید ها، چالش ها و فرصت های بالقوه است. و دستیابی به این آمادگی ضرورت پیش روی شرکت توسعه صنایع بهشهر است.

فرهادی تصریح کرد: بر اساس چشم انداز ارائه شده در سند برنامه ریزی استراتژیک، شرکت توسعه صنایع بهشهر مصمم است به­عنوان شرکت برتر سرمایه گذاری از لحاظ ارزش بازار مطرح شود و با جذب و مدیریت سرمایه در صنایع و خدمات سودآور که دارای مزیت رقابتی در صنایع غذایی، بهداشتی، صنعت پخش و توزیع، صنایع پایه و خدمات مالی است جهش حداکثری را تجربه کند.

وی توجه به فناوری اطلاعات را در این مسیر بسیار مهم دانست و گفت: فناوری اطلاعات به عنوان زیر بنای نوآوری تحولات، شریک استراتژیک کسب کار شرکت توسعه صنایع بهشهر است و اجرای سند چشم انداز استراتژیک در نهایت منجر به رشد تولید، فروش و سودسازی شرکت توسعه صنایع بهشهر خواهد شد.

فرهادی در مورد مهمترین و جدیدترین برنامه های این معاونت گفت: انتشار و ویرایش سند چشم انداز با توجه به شرایط محیطی به صورت سالانه، پایش برنامه های استراتژیک شرکت های تابعه، مدیریت متمرکز و موثر تحقیق و توسعه پایدار مبتنی بر آینده پژوهی، یکپارچه سازی نظامند ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه مبتنی بر زنجیره ارزش، پیگیری طرح های سرمایه گذاری برای بهره گیری از فرصت های رشد بالاتر، مدیریت هم افزایی در زنجیره شرکت های تابعه در دستور کار قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=16288

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: