عضو جدید هیئت مدیره ساینا منصوب شد

عضو جدید هیئت مدیره ساینا منصوب شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، به نقل از روابط عمومی شرکت ساینا؛ طی حکمی از سوی مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام ) دائر بر معرفی عضو منتخب هیات مدیره شرکت های گروه ، پژمان میر هادی به نمایندگی از طرف شرکت بهپاک در هیئت مدیره شرکت صنایع بهداشتی ساینا (سهامی عام) بعنوان عضو موظف منصوب شد

پژمان میر هادی پیش از این در پست معاونت سرمایه های انسانی شرکت صنایع بهداشتی ساینا مشغول به خدمت بوده و با حفظ سمت در جایگاه عضو موظف هیئت مدیره این شرکت نیز مشارکت و همیاری خواهد نمود.

پژمان میر هادی در کارنامه کاری خود  مسئولیت هایی چون :مدیر حقوقی ،مدیر و معاون منابع انسانی،معاون در امور شرکت ها ،مدیر عامل ،معاون امور اجرایی ، معاون اداری و مالی را در شرکت های دولتی و خصوصی ثبت نموده است .

مشارالیه در جلسه شورای مدیران شرکت ساینا ، حکم جدید خود را که به امضاء دکتر مرادی مدیر عامل هلدینگ بزرگ توسعه صنایع بهشهر می باشد از دستان بهنام عزت نژاد مدیرعامل شرکت ساینا دریافت نمود.

امید می رود با عنایت به اختیاراتی که به موجب قانون تجارت و اساسنامه به اعضاء هیات مدیره شرکت ها تفویض گردیده همراه وهم افزا با سایر اعضای هیئت مدیره این شرکت در نیل به اهداف تعیین شده ،بیش از پیش موفق باشند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14956

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: