قدردانی معاون وزیر نفت از تلاش‌شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز

قدردانی معاون وزیر نفت از تلاش‌شبانه‌روزی کارکنان صنعت گاز

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی معاون وزیر نفت شامگاه پنجشنبه (سوم آبان) در آیین گشایش مسابقات ورزشی مردان ۴۴ سال و کمتر این شرکت که به میزبانی شرکت گاز استان خراسان رضوی و با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد در حال برگزاری است، بیان کرد: شرکت ملی گاز اکنون مانند دیگر بخش‌ها، در حوزه ورزش نیز از مجموعه‌های موفق است. گرد هم آوردن این نیروهای توانمند کنار یکدیگر کار شایسته‌ای است.

وی ادامه داد: اکنون در فصل‌های پرکار شرکت گاز هستیم و به همکارانم خداقوت می گویم. امید است امسال نیز که سال سختی در پیش است، کار خود را به نحو احسن انجام دهیم و پس از این شرایط سخت، احساس آرامش داشته باشیم؛ این فرصتی شده که در بهترین نقطه ایران، در کنار بارگاه منور امام هشتم(ع) به لحاظ جسمی و روانی نیروهای ما به یک آرامشی برسند و با قوت بیشتر به کار خود ادامه دهند.

معاون وزیر نفت تصریح کرد:  عبور موفقیت‌آمیز از شرایط زمستانی مرهون زحمات، تلاش‌ها و محبت همکاران ماست. امید است برای دفاع از آبروی نظام و شرکت که ۷۲ درصد از سبد انرژی کشور را مدیریت می‌کنید، موفق و پیروز باشید.

توکلی با بیان اینکه خدمت کردن در شرکت ملی گاز بسیار ارزشمند است، گفت: این را بدانید که خدمتی که برای این مردم انجام می‌دهید، بسیار ارزشمند است و این موفقیت‌ها، مرهون تلاش نیروهایی است که جانانه  و شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

رقابت بیش از  ۳ هزار ورزشکار خانواده بزرگ شرکت ملی گاز ایران در مشهد

براساس این گزارش، محمد عسگری، رئیس امور ورزش شرکت ملی گاز ایران هم در سخنانی بیان کرد: مسابقات ورزشی کارکنان مرد ۴۴ سال و کمتر این شرکت با بیش از ۳ هزار ورزشکار، بزرگترین فستیوال وزارت نفت است.

وی افزود: از همه کسانی که دو ماه است شبانه‌روز در تلاش هستند تا این برنامه بزرگ به نحو احسن برگزار شود، قدردانی می‌کنم.

رئیس امور ورزش شرکت ملی گاز ایران گفت: همزمان دیگر دوستان در امور ورزش در تلاش هستند تا در جبهه‌ای دیگر، مسابقات بانوان در رده سنی بالای ۲۶ سال در اواخر آبان برگزار شود.

عسگری درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقات توضیح داد: حدود ۱۶۰۰ نفر در مرحله نخست این مسابقات حضور دارند که در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بسکتبال به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی، در بخش فوتسال ۶۱۸ نفر، در بخش والیبال ۵۲۸ نفر، بسکتبال ۱۲۲ نفر و در تنیس روی میز، ۲۳۶ نفر مسابقه می‌دهند.

رئیس امور ورزش شرکت ملی گاز ایران در ادامه، تصریح کرد: در بخش‌های بعدی ورزشکاران رشته‌های شطرنج، بدمینتون و آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا و دوومیدانی در چهار مرحله به این مسابقات اضافه شده و رقابت می‌کنند. سرانجام در مجموع میزبان ۳۱۰۰ نفر خواهیم بود که تصور می‌کنم بزرگترین فستیوال ورزشی وزارت نفت است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=25956

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: