قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌شود

قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌شود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرگزاری مهر ، محمدعلی زهره‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی مشمول تصمیمات و خدمات این قرارگاه می‌شوند.

وی افزود: در بودجه سال آینده سهمی برای رفاه بازنشستگان قرار می‌گیرد و بیمه تکمیلی شاغلان وزارت راه و شهرسازی مشمول همه بازنشستگان این وزارتخانه نیز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از همسان سازی حقوق‌ها برای سال آینده خبر داد و گفت: در حال مذاکره با بانک برای تأمین تسهیلات ویژه بازنشستگان هستیم و در غیر این صورت سهمیه‌ای از تسهیلات ویژه کارمندان برای بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود.

وی خطاب به بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی فاقد مسکن گفت: آن دسته از بازنشستگانی که دارای فرم ج سبز هستند، از هفته آینده برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

زهره‌ای خاطرنشان کرد: در نظر داریم که در تمامی کمیته‌های زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع یک نفر از بازنشسته‌ها عضو شود تا ضمن مطرح کردن مشکلات صنفی در تصمیم‌سازی‌ها نیز دخیل باشند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17497

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: