مبنای تعیین تراز مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال مالی آینده، میزان تولید، میزان فروش و سود حداکثری خواهد بود/ ظرفیت تولید و فروش در طی ۱۰ سال گذشته باید شکسته شود

مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جمع مدیران عامل شرکت های تابعه:

مبنای تعیین تراز مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال مالی آینده، میزان تولید، میزان فروش و سود حداکثری خواهد بود/ ظرفیت تولید و فروش در طی ۱۰ سال گذشته باید شکسته شود

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جمع مدیران عامل شرکت های تابعه با اعلام رضایت از عملکرد این شرکت ها گفت: افزایش تولید و فروش صورت گرفته در شرکت های تولیدی قابل قبول بوده که این جهش را ناشی از بهره­وری و همت مدیران می دانم.

مرادی با بیان اینکه آگاهی کاملی نسبت به مشکلات و کاستی های موجود وجود دارد تصریح کرد: سال مالی پیش رو که از دی ماه شروع می شود مبنای ارزیابی شرکت های تابعه قرار خواهد گرفت و توانایی های مدیران عامل شرکت ها در میزان تولید، فروش و سود حداکثری سال آینده مشخص خواهد شد.

مدیرعامل وبشهر با بیان اینکه صورت های مالی بهترین تصویر را از عملکرد مدیران ارائه می دهد ادامه داد: در سال مالی آتی به سمت حداکثر سازی تولید، فروش و سود حرکت خواهیم کرد و باید سهم بازار محصولات حفظ و ارتقاء داده شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال پیش رو باید با همت و جدیت کارها را به جلو ببریم افزود: امسال شرکت های زیر مجموعه وبشهر خیلی قوی تر از سال گذشته شده­اند که این موضوع در هموار کردن مسیر پیش رو تعیین کننده­ است.

مرادی در ادامه به راه­های دستیابی به اهداف بودجه ای شرکت ها پرداخت و گفت: مشکلات و موانعی که در مسیر دستیابی به حداکثر توان تولیدی وجود دارد باید شناسایی و رفع شود.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به نقش مهم  تامین مالی در دستیابی به اهداف شرکت های تابعه گفت: مسئول تامین مالی، تولید و فروش بر عهده مدیران عامل شرکت ها است.

وی جدیت مدیران عامل در دستیابی به اهداف مورد نظر را ضروری دانست و گفت: حداکثر ظرفیت  تولید  و فروش شرکت ها در طی  ۱۰ سال گذشته باید شکسته شود و در این مسیر حمایت صد درصدی مجموعه وبشهر را حس خواهید کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15716

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: