مجوز ۲۰ هزار پرواز نوروزی صادر شده است

رئیس سازمان هواپیمایی:

مجوز ۲۰ هزار پرواز نوروزی صادر شده است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از برنامه‌ریزی ۲۰ هزار پرواز برای انجام عملیات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد محمدی‌بخش در مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی، ضمن قدردانی از مدیران و دست اندرکاران پروازهای نوروزی گفت: با توجه به اهمیت مدیریت سفرهای نوروزی، این مرکز برای نخستین بار در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد و با رصد ۲۴ ساعته، فعالیت‌های مربوط به سفرهای هوایی و خدمات‌رسانی به مردم را پایش خواهد کرد.

وی ایمنی و امنیت پروازها را خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: مرکز مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی مدل مناسبی است که برای اولین بار در صنعت راه‌اندازی شده و فعالیت این مرکز در طول تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت و برای دوره‌های اوج سفر نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امسال برای انجام سفرهای نوروزی حدود ۲۰ هزار پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی برنامه‌ریزی شده که تا ۲۷ اسفندماه حدود ۶ درصد افزایش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.

محمدی‌بخش بر هم‌افزایی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در صنعت هوانوردی تاکید کرد و افزود: امیدواریم سال ۱۴۰۲، سال جهش و رونق حمل و نقل هوایی در حوزه بین‌المللی و توسعه فرودگاه‌های کمتر توسعه‌یافته باشد و در نظر داریم مدل اقتصادی جدید در صنعت ایجاد شود.

بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشور،  وی بر اطلاع‌رسانی درست و به‌ موقع به مسافران تاکید کرد و گفت: سطح استانداردها کاملاً تعریف و بر اساس قوانین و مقررات برنامه‌ریزی پروازها انجام شده و در طول ایام نوروز مدیران فرودگاه‌ها و رؤسای ایستگاه‌ها، پاسخگویی مناسب به مسافران نوروزی داشته باشند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10565

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: