هم افزایی در شرکت های زیر مجموعه وبشهر؛ توسعه همکاری های مدیریت صنعت شوینده و به پخش

هم افزایی در شرکت های زیر مجموعه وبشهر؛ توسعه همکاری های مدیریت صنعت شوینده و به پخش

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  بیدنا، پنجمین جلسه هماهنگی بین شرکت‌های تامین کننده گروه شوینده و شرکت به پخش، با حضور ربیعی مدیرعامل شرکت به پخش، حقی سرپرست شرکت مدیریت صنعت شوینده، نمایندگان شرکت پاکسان،گلتاش و ساینا با هدف تعامل بیشتر و هم افزایی بین شرکت های تامین کننده گروه شوینده و به پخش برگزار شد.

در این نشست توافقات مهمی برای همکاری در زمینه های مختلف حاصل و در جهت بهینه و اقتصادی شدن سبد تولیدی محصولات گروه شوینده تفاهم شد تا بودجه سال مالی پیش رو با مشارکت شرکت به پخش تهیه و ارائه شود.

همچنین در راستای مانع زدایی از تولید، تصمیماتی در خصوص امکان تامین روغن خاص با قیمت اقتصادی برای شرکت های گلتاش و پاکسان اتخاذ و با توجه به تولید ۵۰ تن پودر پرایم واش سپید در شرکت پاکسان، شرکت به پخش برای اضافه شدن این محصول به سبد توزیع اعلام آمادگی کرد.

بهره برداری از فضای تبلیغاتی بدنه خودروهای شرکت به پخش و استفاده بهینه، موثر و برنامه ریزی شده از این فضا از دیگر تصمیمات مهم این جلسه بود.

تبادل ایده های موثر در این نشست نشان دهنده تصمیم شرکت‌های تامین کننده گروه شوینده و شرکت به پخش برای افزایش تعامل و هم افزایی به منظور ارائه خدمات بهتر و بهبود فرآیندهاست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15108

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: