سخنگوی صنعت برق: مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

با توجه به افزایش دمای هوا؛

سخنگوی صنعت برق: مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند

سخنگوی صنعت برق با توجه به افزایش چشمگیر دمای هوا در کل کشور در روز جاری از کلیه هموطنان درخواست کرد تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران ، مصطفی رجبی مشهدی افزود : بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز سه شنبه ۶ تیرماه به عنوان گرمترین روز سال جاری و با دمای وزنی ۳۸.۶ در کل کشور پیش بینی شده است .

رجبی مشهدی افزود : برای شهر تهران نیز دمای ۴۰ درجه پیش بینی شده که میزان نیاز مصرف برق کشور نیز بر اساس پیش بینی مرکز ملی راهبری شبکه برق کشور به حدود ۶۷ هزار و ۵۰۰ مگاوات خواهد رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته عدد بزرگی است .

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تامین برق مشترکان وجود ندارد از مردم درخواست کرد با بکار بستن راه های ساده مدیریت مصرف برق از جمله تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی ۲۴ درجه و استفاده از دور کند کولرهای آبی درکاهش مصرف برق ، و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در شبکه برق کشور مشارکت کنند

سخنگوی صنعت برق به مشترکان پرمصرف هشدار داد : برای جلوگیری از دریافت قبض سنگین و تامین برق سایر مشترکان نسبت به کاهش مصرف برق خود اقدام کنند که در صورت بی توجهی مشترکان پرمصرف به تذکرها، منتظر محدودیت مصرف برق خود باشند.

رجبی مشهدی از هموطنان درخواست کرد در ساعت اوج مصرف از بکارگیری وسایل برقی پرمصرف نظیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی و اتو … جدا پرهیز کنند و با استفاده بهینه و صحیح مصرف برق و مشارکت حداکثری در طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق وزارت نیرو علاوه بر کاهش هزینه قبض برق مصرفی خود در تامین برق پایدار برای کلیه مشترکان در اقصی نقاط کشور نیز همکاری کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11231

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: