رشد سودآوری شرکت توسعه صنایع بهشهر

رشد سودآوری شرکت توسعه صنایع بهشهر

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا ؛ شرکت توسعه صنایع بهشهر توانست در شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه امسال رشد بیش از ۵۰ برابری سود خالص خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل رقم بزند که این رشد حاصل بهبود عملکرد شرکت های تابعه گروه بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس سود خالص تلفیقی این شرکت با اتکا بر مدیریت توانمند، افزایش بهره وری و تمرکز بر کار و تولید از حدود ۳۰۱ میلیارد ریال در سال قبل به حدود ۱۶ هزار میلیارد ریال رسیده است.

بر پایه این گزارش، شرکت توسعه صنایع بهشهر همچنین طی مدت مذکور شاهد رشد ۵۰ درصدی ریالی در بخش فروش خود در نیمه نخست سال بوده است.

همچنین مقایسه هزینه های دوره شش ماهه نخست سال جاری نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ نیز نشانگر عدم تغییر هزینه های مالی نسبت به دوره قبل بوده در شرایطی که افزایش نرخ تامین مالی از ۱۸ به ۲۳ درصد رسیده است.

لازم به ذکر است، در این دوره، شرکت های گروه از زیان ۵ هزار میلیاردی به سود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی رسیده اند و این موفقیت در شرایطی به دست آمده که حدود ۳۰ درصد کاهش در حجم تامین مالی از سیستم بانکی را تجربه کرده اند.

بی شک بخش قابل توجهی از این رشد و بالندگی حاصل تلاش مدیران و کارکنان شرکت های توسعه صنایع بهشهر است و امید می رود روند رشد سودآوری در شرکت و بهره ور کردن دارایی های غیرمولد که اکنون یکی از اهداف مهم این شرکت است، همچنان با دانش و توانایی نیروی انسانی و همت مدیران مجموعه ادامه دار باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15658

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: