برای اولین بار، برف در سودان : ارسال نخستین محموله صادراتی پاکسان به آفریقا

برای اولین بار، برف در سودان : ارسال نخستین محموله صادراتی پاکسان به آفریقا

به گزارش بیدنا به نقل از عمومی شرکت پاکسان، این مجموعه به منظور توسعه مناطق صادراتی و حضور در بازارهای جدید، اولین محموله از محصولات خود را با برند برف راهی قاره آفریقا و کشور سودان نمود.

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف و برنامه های مدون در حوزه بازاریابی خارجی با هدف دست یابی به بازارهای جهانی جدید و همچنین ایجاد بستری مناسب برای عرضه محصولات با برندهای ایرانی، اولین محموله پودر دستی برف در بسته بندی ۵۰۰ و ۹۰۰ گرمی راهی کشور سودان شد.

مدیرعامل پاکسان، حضور در بازارهای جدید را فرصت مناسبی دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد تا با افزایش حجم مبادلات و حضور طولانی مدت در این کشور و سایر مقاصد صادراتی سهم بیشتری در سبد مشتریان خود در کشورهای مختلف جهان داشته باشیم.

شایان ذکر است واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان در تلاش است تا با تغییر رویکرد از فروش فله به عرضه محصول در بسته بندی های مناسب مصرف خانوار گام بلندی در راستای برندینگ و معرفی محصولات خود در بازارهای بین المللی بردارد. به همین منظور در طی ماه گذشته نیز پودر لباسشویی “آس” را در بسته بندی ۷ کیلویی برای اولین بار در میان مجموعه های تولیدی ایرانی راهی بازارهای جهانی نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15660

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: