کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

فدراسیون فوتبال خبرداد

کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

بعد از انجام بازی سوپرجام، کارلوس کی‌روش از بین ۶ ملی پوش استقلال فقط ۳ نفر را به تیمش دعوت کرد و مابقی را خط زد.

به گزارش ایسنا، بازیکنان استقلال تا روز گذشته به علت بازی سوپرجام در تیم ملی غایب بودند اما بعد از قهرمانی در کرمان، امروز (پنجشنبه) فقط سه ملی پوش از میان ۶ ملی پوش استقلال به تیم ملی دعوت شدند و مابقی نفرات توسط کی‌روش کنار گذاشته شدند.

ظهر روز پنجشنبه با انجام آخرین تمرین بازیکنان زیر نظر کارلوس کی‌روش، چهارمین مرحله از اردوی تیم ملی در فاصله ۱۷ روز تا آغاز رقابت‌های جام جهانی به پایان رسید. این مرحله از اردوی تیم ملی با تمرین جدی، پرفشار و باطراوت ملی‌پوشان به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی پس از گرم کردن بدن‌های خود در مجموعه پک، به زمین چمن شماره دو کمپ تیم‌های ملی فوتبال رفتند و در آنجا تمرینات تاکتیکی و متنوع خود را با هدایت کارلوس کی‌روش انجام دادند.

در این تمرین شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان حضور داشتند. سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از بازی دیروز استقلال در سوپرجام در پک تمرینات ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند. ابوالفضل جلالی هم به دلیل کسالت به استراحت پرداخت.

با این حساب صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مهدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند، به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید کی‌روش تصمیم خود را درباره این نفرات تغییر می‌دهد یا خیر.

تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس مربیگری هم امروز با حضور در تمرینات، عملکرد شاگردان کی‌روش را زیر نظر گرفتند. دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=9492

دکتر اسماعیل کریمیان

دکتر اسماعیل کریمیان

کارشناس مرکز روابط عمومی واموربین الملل سازمان برنامه وبودجه کشور معاون مرکز روابط عمومی ، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور معاون اجرایی شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور عضو انجمن متخصصان روابط عمومی ایران

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: