مدیر کمپین «یک ملت، یک صدا»: تنوع زبانی سرمایه اتحاد است

مدیر کمپین «یک ملت، یک صدا»: تنوع زبانی سرمایه اتحاد است

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «اقتصاد کشور» پویش شبکه‌های اجتماعی «یک ملت، یک صدا» با مشارکت فعالان رسانه‌ای در چند زبان فارسی، کردی، لری و بلوچی و… راه‌اندازی شد. مدیر این کمپین می‌گوید هدف، برجسته کردن مشترکات فرهنگی و نه تفاوت‌هاست.

متن گزارش:
پویش «یک ملت، یک صدا» از هفته گذشته در اینستاگرام و توییتر آغاز به کار کرده است. هر روز یک موضوع فرهنگی مشترک معرفی می‌شود و کاربران با ارسال ویدیو، عکس یا خاطره‌های کوتاه مشارکت می‌کنند.

  • گفتگو با مدیر پویش:
    حمید رضایی، مدیر کمپین، در گفت‌وگو با «اقتصاد کشور» توضیح داد:

    «پیام ما ساده است: زبان‌های مختلف گنجینه بزرگی از تجربه و آداب است؛ وقتی کاربران خودشان درباره همین مشترکات حرف می‌زنند، نوعی پل ارتباطی میان مردم ایجاد می‌شود.»

  • آمار مشارکت:
    تاکنون بیش از ۵۰۰۰ پست ویدیویی و ۳۰۰۰ استوری با هشتگ‌های #یک_ملت_یک_صدا و #همصدایی منتشر شده است.
    کاربر کردزبان در توییتر نوشت:

    «دیدن دوستان لری و بلوچ در یک قاب و صحبت از پلو و نان تنوری، تلنگری بود که ما همه بخش‌های یک پازل بزرگیم.»

  • ادامه پویش:
    این کمپین تا پایان سال با پنج چالش هفتگی ادامه دارد و قرار است منتخب پست‌ها در قالب یک کلیپ ۱۰ دقیقه‌ای از شبکه‌های ملی پخش شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=30868

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: