گسترش همکاری های موثر با بانک تجارت

در دیدار مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل بانک تجارت مطرح شد؛

گسترش همکاری های موثر با بانک تجارت

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از بیدنا؛ بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، و هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک تجارت، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور مدیران ارشد دو طرف برگزار شد، موضوعات مرتبط با همکاری های شرکت توسعه صنایع بهشهر و بانک تجارت از جمله تامین مالی شرکت های وابسته به هلدینگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرادی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای شرکت های وابسته به هلدینگ بهشهر، بر ضرورت همکاری های بیشتر بانک تجارت و این شرکت تاکید کرد. وی گفت: «بانک تجارت با برخورداری از توان مالی و شبکه گسترده شعب، می تواند نقش مهمی در تامین مالی شرکت های وابسته به هلدینگ بهشهر ایفا کند و به تحقق شعارسال، “رشد تولید” کمک نماید.

اخلاقی نیز در این دیدار بر آمادگی بانک تجارت برای همکاری با هلدینگ بهشهر تاکید کرد و افزود: بانک تجارت همواره تلاش می کند تا با ارائه خدمات، نقش خود را در حمایت از بخش تولید و اقتصاد کشور ایفا کند.

گفتنی است در این دیدار، به صورت ویژه مسائل مربوط به تسهیلات بانکی شرکت مارگارین، یکی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بهشهر مورد بررسی و مذاکره طرفین قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=15664

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: