کارکنان صنعت گاز در شرایط اقلیمی سخت با روحیه جهادی فعالیت می‌کنند

کارکنان صنعت گاز در شرایط اقلیمی سخت با روحیه جهادی فعالیت می‌کنند

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرنگار شانا، احمد مرادی امروز (چهارشنبه، ۱۲ مهرماه) در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران شرکت‌های پالایش گاز کشور که به میزبانی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم به مدت دو روز در بندرعباس در حال برگزاری است، با بیان اینکه انصافا در حوزه گاز کشور جهادی کار شده است، اظهار کرد: خوشبختانه معاون وزیر نفت در امور گاز تعامل بسیار خوبی هم با مجموعه وزارت نفت و هم کمیسیون انرژی مجلس داشته و این مجموعه را به مسیر خوبی هدایت کرده است.

وی به تعامل مثبت وزارت نفت و کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: در مجلس تلاش خواهیم کرد که تا حد امکان و توان خود خواسته‌های وزارت نفت را در صحن علنی مجلس بررسی و مصوب کنیم.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که کارکنان صنعت نفت، به‌ویژه کارکنان شرکت ملی گاز ایران در بدترین شرایط آب و هوایی با روحیه جهادی فعالیت می‌کنند که قابل تقدیر و تشکر است.

نماینده بندرعباس و قشم در مجلس ادامه داد: خوشبختانه در بحث استحصال، تولید، پالایش، توزیع و انتقال گاز کارهای شایسته‌ای انجام شده است که البته باید تلاش کنیم که ناترازی مصرف انرژی حل شده و این دغدغه نیز برطرف شود.

مرادی خطاب به کارکنان صنعت گاز اظهار کرد: اگر زمستانی گذشت و عملکرد خودتان را مشاهده کردید که زمستان خوبی برای مردم ایجاد کردید آن زمان جایگاه خود را بالا برده‌اید، البته اطمینان دارم که شما از هم‌اکنون در تدارک زمستان هستید تا شرایط و فصل خوبی برای مردم رقم بزنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=13194

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: