برنامه‌ریزی برای سفر بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

برنامه‌ریزی برای سفر بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از برنامه ریزی برای سفر بازنشستگان کشوری به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، «نعمت الله ترکی» گفت: از ابتدای انتصاب در صندوق بازنشستگی کشوری مبحث تحول مدنظر قرار گرفته و اقدامات بسیار خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: باید با تلاش و ابتکار، هر روز سعی کنیم نسبت به روز قبل در افزایش رضایتمندی بازنشستگان کشوری نقش داشته باشیم و این تاکید مستمر رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است؛ این دولت توجه جدی به رسیدگی به امور بازنشستگان دارد.
ترکی از بررسی و احصای نقاط ضعف صندوق و زیر مجموعه در ادوار گذشته خبر داد و تصریح کرد: برای تک تک موارد درحال برنامه ریزی کوتاه مدت هستیم که به نظر می رسد گام تحولی بلندی برداشته خواهد شد. قول های ما قول کوتاه مدت است که برای بازنشستگان و عموم جامعه ملموس باشد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به عنوان مثال به رغم علاقمندی جمع کثیری از بازنشستگان، در ادوار گذشته سفر به عتبات وجود نداشته یا تسهیل نشده است. بازنشستگان بسیار زیادی در سامانه نظارت مردمی از این مورد گلایه‌مند بودند.

وی افزود: همانطور که در ادوار مختلف سفرهای سیاحتی برای بازنشستگان وجود داشته، سفر زیارتی عراق و… نیز باید در کنار آن سفرها تسهیل شود چون مورد مطالبه بخش کثیری از این قشر عزیز و خدوم بوده است. در همین راستا در روزهای پایانی سال گذشته دستورهای لازم صادر شد و شرکت های زیرمجموعه جلساتی را در این خصوص حتی در ایام نوروز برگزار کرده اند و به نظر می رسد بزودی شاهد این رویداد میمون و مبارک باشیم و امیدواریم بزودی خبر عملیاتی شدن آن را به جامعه منتقل کنیم.
ترکی اظهار کرد: نقش ما در این سفرها تسهیل گری است و شرکتهای زیرمجموعه متولی این امر می شوند تا بازنشستگان بتوانند با حداقل هزینه ممکن، به زیارت بروند. ضمن اینکه از ظرفیت دو شرکت هواپیمایی ذیل صندوق بازنشستگی نیز در این امر استفاده خواهد شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10608

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: