رشد ۸۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۸۹۰۰ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از خبرگزاری مهر، شاخص کل بورس با رشد حداقلی ۸۸۱۴و احدی مواجه شده است، بیشترین تأثیر بر شاخص کل را نمادهای شپنا، فولاد و شستا بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند.

در یک ساعت و ۳۷ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۵۶۳ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۴۵ درصد و نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه ۱۲ درصد افزایش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۹۶۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۷۸ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۷۸۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز ۵۴۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۲۳۲ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۶۲ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۵۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۸۶ میلیارد تومان قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12313

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: