حمایت از فروش و صادرات خرمای دشتستان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

حمایت از فروش و صادرات خرمای دشتستان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: حمایت از فروش و صادرات خرمای شهرستان دشتستان در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از سازمان جهاد کشاورزی بوشهر، محمدمهدی برومندی در جمع خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: امروز به دعوت نماینده دشتستان بازدیدی را از باغات و مراکز تولید خرمای این شهرستان داشتیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست با نخلداران و فعالان حوزه خرما در شهرستان دشتستان بیان کرد: دشتستان یکی از مهمترین تولیدکنندگان خرمای کشور است و نقش مهمی در تولید این محصول دارد.

معاون باغبانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: نشست خوبی را با تشکل‌های بخش کشاورزی و زنجیره‌های تولید خرما داشتیم که می‌تواند نقش مهمی
در رفع مشکلات این حوزه داشته باشد.

وی افزود: امروز به دستور وزیر جهاد کشاورزی تیمی متشکل از رئیس تعاون روستایی و حوزه دفتر وزارت و معاونت امور باغبانی در دشتستان نشست تخصصی را داشتیم.

برومندی با اشاره به آغاز برداشت خرما در شهرستان دشتستان تصریح کرد: تلاش کردیم که در کنار تولیدکنندگان خرما و فعالان بخش خصوصی باشیم و
تدابیر لازم برای به بازار رسانی، فرآوری و صادرات خرما را داشته باشیم.

وی از حمایت دولت از نخلداران خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همراهی صورت گرفته، ساز و کاری برای رفع مشکلات حوزه خرما طراحی می‌شود و حمایت لازم از نخلداران انجام می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12319

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: