مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد: رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم صبا فولاد خلیج فارس

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد: رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم صبا فولاد خلیج فارس

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس،مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس اعلام کرد: رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم صبا فولاد خلیج فارس مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از رشد بیش از ۴۰ درصدی تولید بریکت گرم در این کارخانه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

دکتر احسان دشتیانه ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سال ۱۴۰۲ موفق به تولید بیش از یک میلیون و ۲۳۲ هزار تن بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) شد.

وی ادامه داد: با این میزان از تولید در این سال، این شرکت توانست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد بیش از ۴۰ درصدی در تولید بریکت گرم را به ثبت برساند و گام بلندی را در راستای تحقق رشد تولید بردارد

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از کوشش همه کارکنان و کارگران پرتلاش شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راه رسیدن به این دستاوردها تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: امیدواریم این روند مطلوب را با تلاش جمعی تمامی پرسنل این شرکت تداوم ببخشیم.

گفتنی است؛ صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولیدکننده بریکت گرم آهن اسفنجی (HBI) در ایران است که با سرمایه گذاری هلدینگ صبا انرژی صندوق بازنشستگی کشوری در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=19845

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: