بیانیه سازمان برنامه و بودجه در استقبال از همفکری و تعامل با جامعه نخبگانی و دانشجویان

بیانیه سازمان برنامه و بودجه در استقبال از همفکری و تعامل با جامعه نخبگانی و دانشجویان

سازمان برنامه و بودجه کشور در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان در تاریخ ۲۹ فروردین ماه جاری، با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان بر ضرورت همفکری و تعامل با نخبگان تأکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات بسیار مهم در دیدار رمضانی با دانشجویان فرمودند: ”مطالبی [هم] که به‌عنوان اعتراض، اشکال، پیشنهاد گفته شد، قابل‌بحث است؛ خب اینها کجا باید بحث بشود؟ یعنی این‌جور نیست که خیلی روشن و قطعی باشد؛ بالاخره قابل‌خدشه است، قابل مباحثه است. به نظر من این‌جور رسید که اگر ما همین پیشنهادهای شما را به سازمان برنامه [و بودجه] محوّل کنیم ــ که علی‌الظّاهر یک تحرّک جدیدی هم داخلش پیدا شده ــ تا رسیدگی کنند، این کار خوبی است؛ شما مطالب را به آنها منتقل کنید یا ما واسطه بشویم، دفتر ما واسطه بشوند منتقل کنند و از شما بخواهند بروید صحبت کنید، بحث کنید و ان‌شاءالله به یک نقطه قابل‌قبول و مشترکی برسید.“

به دنبال فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، سازمان برنامه و بودجه کشور در بیانیه‌ای تأکید کرد مشی این سازمان در دوره جدید همراهی و تعامل حداکثری با جامعه نخبگانی است.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

خداوند متعال را شاکریم که در ایام پر خیر و فضیلت ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر، سازمان برنامه‌ و بودجه کشور مورد التفات و عنایت رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفت. این سازمان بیش از پیش خود را مقید می‌داند در مسیر رشد و بالندگی میهن عزیز اسلامی و در تحقق منویات معظم‌له با برگزاری جلسات نخبگانی با جوانان و دانشجویان گرامی از نقطه نظرات نقادانه ایشان در طراحی و اجرای برنامه‌های تحولی به ویژه در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور بهره جوید.

سازمان برنامه بر این باور است که هم‌اندیشی و هم‌افزایی با جامعه نخبگانی به‌ ویژه دانشجویان عزیز بر غنای برنامه‌های تحولی دولت به ویژه برنامه‌های مهار پایدار تورم و تقویت رشد اقتصادی خواهد افزود.

این سازمان در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور ریاست محترم جمهور در حکم انتصاب رئیس سازمان مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه انقلابی آغوش خود را به روی دانشجویان عزیز می‌گشاید و از برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان گرامی استقبال می‌نماید.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10775

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: