تمامی مطالبات زعفران‌کاران پرداخت شد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

تمامی مطالبات زعفران‌کاران پرداخت شد

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از پرداخت تمامی مطالبات زعفران‌کاران با قیمت حمایتی خبر داد و گفت: دولت سیزدهم این کالای مهم را از افت قیمت در بازار صیانت می‌کند تا موجب دلسردی کشاورزان نشود.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، «سیدمحمد آقامیری» در رابطه با پرداخت مطالبات زعفران‌کاران افزود: زعفران یک کالای مهم در بخش کشاورزی است و اشتغال و ارزآوری بالایی برای کشور دارد.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به افت قیمت زعفران در بازار اظهارداشت: وزارت جهاد کشاورزی حسب وظیفه حمایت از کشاورزان، تعدیل و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و خرید حمایتی زعفران مازاد در بازار را با قیمت حمایتی در دستور کار خود قرار داد.

آقامیری ادامه داد: در این راستا خرید حمایتی زعفران مازاد از سه استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی با قیمت حمایتی انجام شده است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ۲۳ تن زعفران با استقرار مراکز خرید در سه استان خریداری و قیمت حمایتی بر قیمت بازار حاکم شده است.

آقامیری با بیان این که عمده پول زعفران پرداخت شده بود، گفت: امروز با پرداخت بهای زعفران باقی مانده، تسویه حساب کامل با کشاورزان زعفران‌کار انجام شد.

وی افزود: بیشترین زعفران خریداری شده از استان خراسان رضوی با حدود ۲۰ تن و کمترین میزان خرید مربوط به استان خراسان جنوبی با یک تن زعفران بوده است.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=10773

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: