افزایش ۳ درصدی تولید کنسانتره آهن در شرکت‌های بزرگ

افزایش ۳ درصدی تولید کنسانتره آهن در شرکت‌های بزرگ

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ۱۰ شرکت تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان آبان‌ماه، ۳۳ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۴۸۶ تن محصول تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۳۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۹۱۶ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۷ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۲۰۸ تن، «چادرملو» ۷ میلیون و ۳۹ هزار و ۷۵۲ تن، «گهرزمین» ۶ میلیون و ۶ هزار و ۵۵۱ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۳ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۹۸ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۲ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۱۹ تن، «مرکزی» ۲ میلیون و ۵۲۲ هزار تن، «سناباد» یک میلیون و ۷۵۹ هزار و ۳۱۸ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۵۵۳ تن، «صبانور» ۹۲۳ هزار و ۶۳۹ تن و «جلال آباد» ۲۷۵ هزار و ۴۸ تن تولید کردند.

افزایش ۲۳ درصدی ارسال کنسانتره

تولیدکنندگان بزرگ کنسانتره سنگ آهن طی ۸ ماهه امسال، ۱۲ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۶۵۳ تن محصول به شرکت ها ارسال کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (۱۰ میلیون و ۲۳ هزار و ۸۷۰ تن)، ۲۳ درصد رشد نشان می‌دهد.

شرکت های تولید سنگ آهن از ابتدای فروردین تا پایان آبان، یک میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۵۴ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که نسبت به رقم مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۴۹۶ هزار و ۹۸۴ تن)، یک درصد کاهش یافت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=17094

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: