بازدید معاون فنی و عملیاتی پخش منطقه زاهدان از پایانه مرزی میرجاوه

بازدید معاون فنی و عملیاتی پخش منطقه زاهدان از پایانه مرزی میرجاوه

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، مهدی سلیمی در این بازدید با بیان اینکه پایانه مرزی میرجاوه یکی از دو گذرگاه برای تردد زائران پاکستانی در مراسم اربعین است، افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام‌شده جایگاه اختصاصی خلیج فارس میرجاوه برای تسهیل سوخت‌گیری اتوبوس‌های حامل زائران اباعبدالله الحسین (ع) تعیین شده است.

وی افزود: از روز شنبه، یازدهم شهریورماه تاکنون سوخت‌رسانی به ۹۵ دستگاه اتوبوس حامل زائران پاکستانی با امکانات و تجهیزات لازم به‌صورت شبانه‌روزی در این جایگاه انجام شده است.

معاون فنی و عملیاتی منطقه زاهدان در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار در زمینه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه‌های منطقه برای خودروهای زائران انجام شده و تاکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته است.

منطقه زاهدان یکی از مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و در همسایگی کشورهای پاکستان و افغانستان است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل، خاش و سراوان)، سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوخت‌گیری هواپیمایی وظیفه تأمین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به‌عهده دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12004

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: