بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی گچساران از نیمه دوم تیرماه امسال

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس خبر داد؛

بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی گچساران از نیمه دوم تیرماه امسال

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی گچساران از نیمه دوم تیرماه سال جاری خبر داد.

«حسن نشان زاده» تشریح کرد: مجموعه گچساران در این نقطه جغرافیایی کشور به عنوان ایرانی‌ترین الفین پس از کش و قوس های فراوان و سپری شدن ۱۹ سال آماده راه‌اندازی شده است. مشکلات بسیاری بر سر راه این پروژه وجود داشت که در نهایت پس از برگزاری ۴۰ جلسه ظرف ۱۶ ماه گذشته در جهت تصریح راه اندازی این پروژه گام‌های موثری برداشته شد.

وی افزود: ظرف یک سال گذشته تزریق منابع مالی قابل توجه‌ای انجام و همچنین تلاش‌های بسیاری برای حل مشکلات حقوقی مجموعه انجام شد. خوشبختانه با راه‌اندازی سرویس‌های جانبی و آماده‌سازی بخش‌های فرایندی از نیمه دوم تیرماه این مجموعه آماده تولید اتیلن خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس با اشاره به بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان در مجموعه پتروشیمی گچساران گفت: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکی از سیاست‌های راهبردی خود را استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و تهیه نیازمندی‌های صنعتی خود را توسط تولیدکنندگان داخلی دنبال می‌کند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11142

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: