بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با شرکت بیش از ۸۵۰ شرکت داخلی و خارجی و با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد.

محمد سامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش این نمایشگاه ساختمان حضور داشتند.

در آیین این نمایشگاه از سوی اتاق تعاون ایران در فضایی بالغ بر ۱۱۰ هزار متر مربع با رونمایی از آخرین دستاوردهای صنعت ساختمانی از امروز پنجشنبه تا ۱۵ مردادماه شروع به کار کرده است.

سبک سازی ساختمان، مقاوم سازی ساختمان، مسکن ارزان قیمت، ساخت مسکن روستایی، انبوه سازی و داخلی سازی؛ محورهای اصلی برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان بعنوان حلقه ارتباط بخش تحقیقات و صنعت ساختمان و همچنین مشارکت شرکت های استار تآپی، از دیگر ویژگی های نمایشگاه امسال است.

در این نمایشگاه جدیدترین تجهیزات روز صنعت ساختمان معرفی می‌شود و فرصت بسیار مناسبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی و بررسی تقاضای این محصولات نیز فراهم خواهد شد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گروه های کالایی ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، پوشش های سقف و دیوار و قطعات پیش ساخته، تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، حمام، سونا و آشپزخانه، در و پنجره، در اتوماتیک، دکوراسیون و معماری داخلی، رنگ، چسب و رزین و عایق ها، سنگ های ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، صنعتی سازی و فن آوری های نوین، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش های کف، لوازم و تجهیزات الکتریک و الکترونیک، لوله و اتصالات، مراکز علمی و پژوهشی، مشاوران و پیمانکاران، مصالح پایه (سیمان، گچ، آجر و …)، موسسات مالی و اعتباری، نشریات و نرم افزارها، نهادهای دولتی، صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یراق آلات و سایر گروه های مرتبط است.

برگزاری جلسات B۲B در جهت توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی با حضور ۲۲۰ نفر هیات تجاری از ۲۳ کشور دنیا وهمچنین ده ها همایش،کارگاه و نشست های تخصصی با حضور استادان دانشگاه ها، کارشناسان و صاحبنظران، انبوه سازان و مهندسان مشاور و دانشجویان از برنامه های جانبی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران حضور پیدا کنند.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11510

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: