بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی به بهره‌برداری رسید

هم‌زمان با هفته دولت؛

بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت بیش از ۱۰۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در سطح کشور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی در آیین افتتاح ۱۰۱ هزار واحد مسکونی، با بیان اینکه احداث و تکمیل این واحدها در نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های وزارتخانه در دوره جدید است، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری مناسبی که بین همه ارکان دولت وجود دارد و استانداران و مدیران استانی نیز پای کار هستند، بتوانیم تا پایان سال تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و با سرعت بیشتر در سال آینده واحدهای مسکونی را تکمیل کنیم و تحویل مردم بدهیم.

وی تاکید کرد: اکنون تولید مسکن که یکی از ضرورت‌های کشور، قانون و نیاز مردم است، سرعت مناسبی پیدا کرده و عملکرد استان‌ها نیز مناسب است و می‌تواند به برنامه تولید مسکن دولت سیزدهم جامه عمل بپوشاند.

بذرپاش تصریح کرد: با همین سرعت تلاش خواهیم کرد تا هر سه ماه یک‌بار و به شکل فصلی، افتتاح واحدهای مسکونی نهضت ملی را با حضور رییس‌جمهور در سفرهای استانی انجام بدهیم و بدین طریق طعم شیرین خانه‌دار شدن را به مردم بچشانیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه وزارت راه و شهرسازی در تلاش است تا در پایان دولت به تعهد خود برای ساخت مسکن جامه عمل بپوشاند، خاطرنشان‌کرد: واحدهای مسکونی افتتاح شده در هفته دولت امسال در حوزه‌های حمایتی با ارائه زمین‌های ۹۹ ساله، در حوزه بافت‌های فرسوده، در حوزه خودمالکی و برخی نیز در حوزه مسکن روستایی است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: افتتاح‌های امروز به غیر از افتتاح‌ واحدهایی است که در شهرهای جدید تکمیل شده و پروژه‌های شهرهای جدید در این افتتاح‌ها برنامه ریزی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌زودی واحدهای تکمیل شده در شهرهای جدید که بیش از ۲۰ هزار واحد بوده و بخش عمده آنها تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر است که سال‌ها به سرانجام نرسید، افتتاح خواهند شد.

منبع خبر

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=11685

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: