تفاهم‌‏نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق پژوهش و فن‌آوری استان مازندران امضا شد

تفاهم‌‏نامه همکاری میان صندوق توسعه صنایع دریایی و صندوق پژوهش و فن‌آوری استان مازندران امضا شد

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی، در راستای بیانیه گام دوم مبنی بر مردمی کردن اقتصاد و حرکت جهادی و دانش‌‏بنیان در استفاده از ظرفیت‏‌ها، نیروی انسانی مستعد و کارآمد در بهره‌‏برداری از فرصت‏‌های دریایی کشور، سیاست تقویت صندوق‏‌های پژوهش و فن‌آوری به‌ویژه در استان‌‏های ساحلی، توسعه زیست‌‏بوم کارآفرینی و رشد اقتصاد دریا در دستور کار صندوق توسعه صنایع دریایی قرار دارد.

به این‌منظور، مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی و مدیرعامل صندوق‏ پژوهش و فن‌آوری مازندران با تنظیم و امضای تفاهم‌‏نامه همکاری، فصل جدیدی از مشارکت و همکاری را آغاز کردند.

براساس این توافقنامه، طرفین موافقت کردند که در طرح‏‌های فن‌آور، نوآور و صنعت دانش‏‌بنیان مشارکت کرده و در فعالیت‌‏های مرتبط با بررسی تقاضاهای متقاضیان در حوزه اقتصاد دریا، همکاری‏‌های لازم را به‌عمل خواهند آورد.

«محمد محمودی» مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی یکی از حلقه‌‏های اصلی و بنیادین پیشرفت در حوزه اقتصاد دریا را شبک‌ه‏سازی میان ذی‏‌نفعان و افزایش تعامل با افراد دارای خلاقیت و سازمان‏‌های مبتنی بر دانش دانست و گفت: صندوق توسعه صنایع دریایی علاقمند است با استفاده از قابلیت‏‌های صندوق پژوهش و فن‌آوری مازندران و با توسعه همکاری آتی با دیگر صندوق‏‌های پژوهش و فن‌آوری به‌ویژه در استان‌‏های ساحلی، گامی مثبت در جهت رشد و تعالی اقتصاد دریا بردارد.

همچنین «سیدجعفر هاشمی» مدیرعامل صندوق پژوهش و فن‌آوری استان مازندران، این همکاری و مشارکت را مغتنم دانست و گفت: صندوق‏‌های‏ پژوهش و فن‌آوری می‏‌تواند نقش مهمی در پیشرفت‏ استان داشته باشد و صندوق مازندران با تعاملات سازنده با فعالان استان، در شناسایی فرصت‏‌های محلی موفق بوده و از رشد مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: برای همکاری با صندوق توسعه صنایع دریایی در اجرای سیاست‌‏های توسعه‌‏ای پیشگام بوده و امیدوار است با پشتیبانی خلاقیت‏‌های فردی و توسعه طرح‌‏های فن‌آورانه بتواند در رشد و توسعه اقتصاد دریا موثر و همراه صندوق توسعه صنایع دریایی باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=14621

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: