تهدید اتحادیه یونایتد آمریکا به اعتصاب در کارخانه‌های بیشتر

تهدید اتحادیه یونایتد آمریکا به اعتصاب در کارخانه‌های بیشتر

به گزارش اقتصاد کشور به نقل از  خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اتحادیه کارگری یونایتد آمریکا که شامل کارگران شرکت‌های خودروسازی این کشور می‌شود، تهدید کرده در صورتی که پیشرفت جدی در مذاکره با نمایندگان شرکت‌های خودروسازی فورد، جنرال موتورز، و استلانتیس حاصل نشود، اعضایش در کارخانه‌های خودروسازی بیشتری دست به اعتصاب خواهند زد. همین مسئله باعث شده تا فشار به سران سه خودروسازی مذکور افزایش یابد. از طرفی کارگران کارخانه فورد در کانادا هم تهدید کرده‌اند دست به اعتصاب خواهند زد.

حدود یک هفته است که تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای اتحادیه کارگری یونایتد، در کارخانه‌های سه شرکت اصلی خودروسازی در آمریکا دست از کار کشیده و در اعتصاب به سر می‌برند.

شأن فِین، دبیر یونایتد، شب گذشته با انتشار یک ویدئو گفت که ما قصد نداریم تا ابد منتظر بمانیم.

اتحادیه کارگران کانادایی فورد هم اعلام کرده که تاکنون پیشرفتی در مذاکره با این خودروساز آمریکایی حاصل نشده است.

لانا پِین، دبیر اتحادیه کارگری یونیفور کانادا تأکید کرد که فورد باید برای برآورده کردن خواسته‌ها و انتظارات کارگران اقدامات بیشتری انجام دهد.

شرکت خودروسازی فورد دو کارخانه تولید موتورهای ۸ سلیندر در کانادا دارد و یک کارخانه مونتاژ هم در اونتاریو این کشور احداث کرده است.

هر گونه اعتصاب در کارخانه‌های فورد در کانادا می‌تواند تولید خودروهای فورد در آمریکا را دچار مشکل کند، چراکه موتورهای تولیدشده در کانادا در تولید خودروهای سری اف و سوپر دیوتی فورد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadekeshvar.ir/?p=12519

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: